[Suportenricduran] Fwd: Resum de Suportenricduran, Vol 2, Publicació 14

Xifré Pouplana veritatagmail.com
Dme Abr 15 17:16:08 CEST 2009

Nomes pretenia constatar que molts activistes, molts dels nostres, inclòs
jo, no tenim un coneixement prou profund del tema de la creació i perversió
dels diners. Tinc la idea, de molts vídeos i d'haver llegit molt sobre el
tema de que ens esclavitzen generant diner sense una base real, diner
fiduciari. Però si em poso a comprovar les asseveracions de un vídeo amb els
d'un altre trobo errors i el mateix amb els llibres. Amb més coneixement del
tema o amb algun expert seria molt més fàcil difondre i saber les falles del
sistema. Per exemple en Money as a debt y Zeitgeist: addentum, afirmen que
es diner és deute i aquesta afirmació és tramposa e inexacta. També s'afirma
que els deutes no es poden pagar i que el diner no existeix, i el diner
certament el al principi no hi és però el pobre endeutat l'acaba creant amb
lo cual acaba existint i acaba sent pagat. etc.. I no tot el diner es crea
dels credits, encara que certament es la majoria.

Vaja no em vull enrotllar, però penso que seriem 30 cops mes respectats si
escribissim un text escrit per un veritable entès en el tema (amb tots els
meus respectes per la simpatiquissima noia que l'ha escrit) i rebriem mes
apoios de la gent amb coneixements del tema, que són els mes influents.
Apart es dignificaria el nostre moviment. I seriem pressos més en serio.

Sento si us tallo el rotllo una mica :D Però soc molt crític.

El 15 / abril / 2009 15:34, Nuria Albet <nuria.albetagmail.com> ha escrit: