[Suportenricduran] Em direu que se me'n va la flapa...

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Diu Abr 5 19:10:39 CEST 2009

Hola!

M'he estat mirant la proposta, i se m'acudeixen dues maneres d'enfocar-ho:

- Per acoseguir el premi (són 5 000 €), que podríem justificar que volem
per trure'l de la preventiva en cas que la resolució sigui presó
preventiva amb fiança (seria tan graciós que la Generalitat pagués la
fiança...). A favor: molt poca feina, en contra: quasi segur que no ens ho
donen.

- Per fer rebombori social i campanya entorn a això, i de pas també mirar
d'aconseguir el premi. A favor: ens pot sortir un argumentari molt xulo,
que podem acompanyar d'associacions que s'adhereixin a la petició. En
contra: fa que invertim més energia en parlar de la figura de l'Enric
(feina social que ha fet fins ara) i no tant de la lluita antibancs (i
totes les altres lluites que cadascú està duent a terme).

En qualsevol cas, penso que li podem proposar a ell a veure què en pensa,
i tenir en compte sempre la composició del jurat: "El jurat serà presidit
per la persona titular de la Conselleria d’Acció Social i Ciutadania de la
Generalitat de Catalunya, i estarà format, a més, per la persona titular
de la Secretaria General, la persona responsable del Gabinet Tècnic i dos
persones representants del consell de direcció del Departament d’Acció
Social i Ciutadania."

A veure què us sembla!

Per cert, copio als destinataris la llista de suport a l'enric, i aprofito
per adjuntar una llista amb altres propostes.

Anna