[Suportenricduran] Contents of supotrenriduran

Elena Duaigües Rodriguez lenadu85ahotmail.com
Dis Abr 4 12:39:22 CEST 2009

hola! jo tb ho podria fer això tinc força temps lliure i magradaria col.laborar en tot el que pugui.
Salut i lluita!
Elena.

From: suportenricduran-requestallistes.moviments.net
Subject: Resum de Suportenricduran, Vol 2, Publicació 6
To: suportenricduranallistes.moviments.net
Date: Sat, 4 Apr 2009 12:00:06 +0200

Envii les submissions de  llista de correu  Suportenricduran a
	suportenricduranallistes.moviments.net

Per subscriure's o donar-se de baixa via 'World Wide Web', visiti

o si vol fer-ho via email, envii'n un amb la paraula 'ajuda' en el
títol o en el cos del missatge a

	suportenricduran-requestallistes.moviments.net

Pot accedir a la persona que gestiona la llista a

	suportenricduran-ownerallistes.moviments.net

Quan respongui, si us plau, canvii el títol de manera que sigui més
específic que "Re: Contents of Suportenricduran digest..."

--Archivo adjunto de mensaje reenviado--