[Suportenricduran] carta + info de l'Enric

Xavier Borras Calvo xavierborrasamac.com
Div Abr 3 09:40:55 CEST 2009

Tinc la impressió que les denúncies es van presentar a Madrid perquè
la seu social (o si més no allà on paguen els impostos societaris) de
les entitats denunciants és en aquesta ciutat..

D'altra banda, la carta la podríeu reenviar en format pdf o en .txt.
o en .rtf? Jo no tinc l'open office al meu ordinador perquè ja no
m'hi quep res més. Si no és molt llarga també es podria enganxar al
cos del correu. Si us plau.

Xavier Borràs