[Suportenricduran] Contacte advocat

al alablogmail.cc
Dij Abr 2 00:46:35 CEST 2009

El meu amic advocat sempre que ens veiem em parla del cas de l'Enric
directament. Llavors parlem i sempre arribem a la conclusió que sense
veure l'expedient no podem concloure res.

Podeu demanar-li una fotocòpia de l'expedient, si us plau?

No té caràcter privat i totes les parts tenen una còpia i fer còpies de
les còpies.

Sé que són "unes quantes" pàgines, així que m'ofereixo a fer de
"matxaca" davant la fotocopiadora.

Per altra banda, vaig a escriure-li una carta a l'Enric. Sabeu si les
pot contestar lliurement?

Salut!