[Quideuaquitarragona] interessat

amadeu lopez milian amalm a tinet.org
dll mar 12 13:52:44 CET 2012

Bon dia Carles,
perdona que no et contestessim, pero aquesta adreça la tenim moribunda

No se si estas al corrent, el dissabte
10 es va passar una pel·licula sobre el deute a Grecia a l'Ateneu Aloma
Si vas anar-hi: perfecte. Si no, m'ho dius i passare la teva
aderça al grup d'interessats sobre el tema

Salut i alegria

Amadeo

> Bon dia,

em dic Carles Sánchez. fa unes setmanes vaig assistir a la presentació del
> llibre Vivir en deudocracia a la llibreria
Capona de Tarragona i estaria
> molt interessat en coneixer aquest grup i les activitats que porteu a
> terme.

Desconec si us reuniu periòdicament, en qualsevol cas si em podeu informar
> a través d'aquest correu
electrònic us estaria molt agraït!