[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Reunió ESTATAL - campanya auditoria del deute - 24 i 25 de MARÇ - Madrid

gemma.tarafa a odg.cat gemma.tarafa a odg.cat
dim mar 6 14:08:32 CET 2012

Genteta QDQ....com anem?....:)

Com tots i totes ja sabreu, els propers 24 i 25 de març hi hauria una
trobada estatal de la campanya per l'auditoria del deute. En aquests
moments s'estan preparant els continguts i programa de la trobada així
com la difusió, logística...etc. Des de Madrid ens demanen que ens
posem les piles en respondre QUI hi anirà. Amb la gent del 15M hem
decidit que a l'espera que la gent de la campanya vagi dient si hi
podrà anar o no farem una recollida activa de respostes:). Jo
sondejaré a QDQ i els del 15M sondejaran a la gent del 15M que
participa a la campanya i ...etc.

QUI podrà/voldrà anar a la reunió estatal?. Em podeu donar una
resposta a gemma.tarafa a odg.cat ABANS del divendres vespre.

Moltes gràcies i a seguir:)

Gemma