[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] propera reunió?

Griselda griselpinero a gmail.com
div gen 6 23:04:40 CET 2012

Hola, i força en el 2012!
Bé, és una història triste... es va fer un doodle per a quedar un dia
fixe de reunió pel grup d'auditoria del 15 M, per suposat vaig pòsar
dilluns o dijous, i resulta que ha sortit *dimarts*!!! No me'l puc
creure però és així...
Em sembla genial una formació a can Masdeu, que fa deu anys que existeix
i que nosaltres vam hi ser recolzant aquella nit!!
Algú/alguna es pot passar el dilluns 9 a les 19 hores per Àgora  (Plaça
Catalunya 9, 4 º 1ª)?: urgent reunió FSCAT... situació força complicada!
Però de totes maneres, si us plau, reserveu el dissabte 28: gran
movilització contra Davos!!!
Petonets, Griselda