[Quideuaquitarragona] Fwd: Presentació Deudocràcia a Tarragona

Rebeca Tomás retosm a yahoo.com
dij feb 2 09:24:42 CET 2012

Bon dia!

Quin munt de temps sense escriure a la llista... en fi, que la Rebeca segueix a Tarragona però aquell dia no hi sóc, tinc viatge de feina :o( M'agradaria veure-us i conèixer a l'Elena també però no podrà ser.
L'Amadeo sí que hi serà i us portarà alguna coseta que encara tenim per aquí de la nostra època activa :o)

Una abraçada a totes i tots i fins aviat, espero!
Rebeca

________________________________
 From: "gemma.tarafa a odg.cat" <gemma.tarafa a odg.cat>
To: qui-deu-a-qui a llistes.moviments.net
Sent: Wednesday, February 1, 2012 1:25 PM
Subject: Re: [Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Fwd: Presentació Deudocràcia a Tarragona

Moni....
L'Elena de QDQ-Córdoba està ara vivint a Tarragona. Abans de festes es va posar en contacte amb nosaltres perquè volien fer una presentació del llibre. En aquell moment no es va poder assumir i vam quedar que ho faríem més endavant. Potser ara és un bon moment, no?. Igual es poden sumar a la vostra presentació.
Petonets, Gemma
PD: Pels qui no veu venir ahir a la reunió de la campanya d'auditoria dir-vos que va "viento en popa":)...Poc a poc anem definit la campanya i l’auditoria i es va sumant gent amb ganes de treballar!.
, 1 Feb 2012 12:33:20 +0100, Monica - ODG wrote:
Bon dia compas,
>us adjunto el cartellet de la xerrada que fem amb l'Oli a Tarragona per presentar el llibre. I també podeu veure aqui baix com ha quedat finalment el tema amb la llibreria.
>
>Portarem uns 20 llibres.
>
>Per cert: qui hi ha de QDQ a Tarragona? Hi és encara la Rebeca? havía algú més però no recordo... Ens encantaria ser en contacte amb gent allí també, ens queda cerca i podem fer de pont amb Barna:)
>
>Petonets,

Bon dia Eva,