[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] per anar a Madrid

monica.vargas a odg.cat monica.vargas a odg.cat
div set 23 12:12:10 CEST 2011

Jo pensava que vindria més gent (a més del Raul, més gent dels
indignats/des?)

Som només nosaltres?

Com diu la Eulàlia, millor en
parlem a la reunió del proper dimarts,

Petonets,

On Fri, 23 Sep
2011 11:44:51 +0200, Jesús wrote:

> Hola a totes,
>
> Bona
iniciativa això de coordinar-nos!

> Per ara tenim:
>
> - Eulàlia

- Platera
> - Raül
> - Gemma
> - David
> - Biel?
> - Mónica
> -
Olivier
> - Jesús
> - Cris (tornada)
>
> Amb l'Eulàlia parlàvem que
si no feia falta, ella no portava el cotxe. O sigui que de 12 places, si
ve en Bielet ja tenim plenes 10.

> A quina hora creieu que hem de
sortir divendres? Penseu en arribar a la xerrada de les 19:00?

Petons,

> Jesús
>
> Al 23/09/2011 8:38, En/na Monica - ODG ha
escrit:

vist, eh? Només voldría saber com fem per la logística d'anada a
Madrid. Sabem quants som? Entenc que Jesús té una furgo amb 7 llocs,
Olivier i jo posem un cotxe amb 5 llocs i... Eulàlia posaba el seu? o
hic per que imagino que serem prou gent, oi?
algunes de nosaltres hem dit als company/es madrileny/es i ells el que
necessitabem i ells/es s'encarrega, però potser no tothom que va des de
Barcelona sap a on dormir? Ho dic per que si som molts hauriem d'avisar
a Madrid per veure com s'organitza, oi?

perdoneu el "paracaidisme" meu:)

Observatori del Deute en la Globalització (ODG)
[1]

campaña :
list

Links: