[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Xerrada - dimecres 19 a les 21h - Cerdanyola

dani dani.goic a odg.cat
dis oct 15 09:16:30 CEST 2011

iep!

si ningú més ho demana jo podira anar a cerdanyola. si algú més s'hi anima
podríem anar-hi juntes.

ahir vaig anar al 15M de rubí i hi havien unes 80-100 persones: va ser
molt participatiu i molt engrescador.

vaig vendre alguns llibrets de deudocràcia. poc a poc anem estenen la gota
d'oli del repudi al deute!

avui serem milions als carrers d'arreu del món i hem de cridar ben fort
que no volem ser rescatades per l'FMI ni assumir els "seus" deutes!!!

ptons!

dani