[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Proposta de formació pel 17 de desembre!

Monica - ODG monica.vargas a odg.cat
div nov 18 22:25:39 CET 2011

Company/es,
Olivier i jo no podrem ser-hi que es presenta el nostre informe de
especulació a Terrassa, sap greu.
M'agradaria proposar temes per la formació. Esperem poder enviar comentaris
abans del 22
Petonets,

2011/11/18 <gemma.tarafa a odg.cat>

> Família...dimarts vinent, dia 22, tenim reunió a les 19h a JiP amb gent
> del 15M, Taifa...etc, totes les persones de la reunió de la campanya
> d'auditories que vulguin donar un cop de mà en la preparació de la jornada
> de formació de formadors del 17 de desembre. L'objectiu de la reunió és
> "definir els temes a treballar", el programa i la part logística de la
> jornada. Les persones de QDQ que vam anar a la reunió d'auditories
> pensàvem que potser seria bona idea portar un esborrany de proposta a la
> reunió del 22 una mica treballat des de QDQ (també ho vam demanar a la
> [...]

Observatori del Deute en la Globalització (ODG)
http://www.odg.cat