[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Deute al Nord: documents i reunions

dani dani.goic a odg.cat
dll mar 28 13:36:48 CEST 2011

ei,

només per complementar us recomano molt escoltar l'editorial del manuel
fuentes d'aquest matí perquè el paio l'ha tornat a clavar, sobretot a
partir del minut 02 (en total dura 4), quan es pregunta QUI MANA
REALMENT, com el pagament del DEUTE ens treu BENESTAR o com de feble és
la DEMOCRÀCIA REPRESENTATIVA...

http://www.catradio.cat/audio/521312/La-portada-dEl-mati-de-Catalunya-Radio

bona escolta!

dani

Al 28/03/2011 13:06, En/na Iolanda Fresnillo ha escrit: