[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Acta reunió dimarts passat

Justícia i Pau - Eulàlia Reguant projectes a justiciaipau.org
dll jun 27 13:49:25 CEST 2011

Bon dia!

Demà anem a fer tapes, oi?

Per la resta, el dia 5 no sé on havíem quedat, però aviso, a l'Ateneu
Layret ara fa una calor horrorosa, així que no veig malament quedar a la
terrassa de l'ODG... hehe

Fins demà!

Petonets,

Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau
projectes a justiciaipau.org <mailto:projectes a justiciaipau.org>
dretshumans a justiciaipau.org <mailto:dretshumans a justiciaipau.org>
T: 933176177
F: 934125384
www.justiciaipau.org <http://www.justiciaipau.org/>

La informació és reservada i està prohibida la seva utilització o
divulgació per a altres finalitats, en compliment de la LOPD, la LSSI i
la normativa de seguretat vigent.
Si per error heu rebut aquest correu electrònic, feu-nos-ho saber i
elimineu-lo a continuació. Us demanem disculpes i us agraïm la vostra
col·laboració.
Si la recepció d'aquests correus electrònics us ocasiona alguna molèstia
podeu donar-vos de baixa mitjançant l'enviament d'un missatge a l'adreça
projectes a justiciaipau.org <mailto:projectes a justiciaipau.org>

Abans d'imprimir, penseu en la teva responsabilitat amb el MEDI AMBIENT.

Al 22/06/2011 18:28, En/na Iolanda Fresnillo ha escrit: