[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Fwd: Fwd: [informacio-ecologistesenaccio] Fwd: [EA-Barcelona] Video: Los violentos son mossos infiltrados

coordinacio_ecoaccat coordinacio_ecoaccat a pangea.org
dij jun 16 08:09:30 CEST 2011

re-envio mail que m`ha arribat , per difondre

Bones,

Siusplau, ajudeu a difondre aquest vídeo: és molt greu tot el què està
passant en aquest país.

Acabo de veure el telenotícies nit de TV3 i només es fa referència a com
ha acabat una càrrega policial (amb llançament d'objectes per part
d'alguns/es indignades) i no a COM HA COMEÇAT, i sobretot, QUI L'HA
COMENÇAT. El vídeo parla per si sol:

http://www.youtube.com/watch?v=YcmvzRvsf8g

La premsa només ens ensenya una cara de la moneda, siusplau, no us
deixeu enganyar!! Durant tot el dia d'avui el missatge i els fets han
estat completament distorsionats.
Ni retallades, no hòsties!
Prou secretes!!

P.D. Reenvieu aquest correu, borreu tant la meva direcció com el meu nom
(que apareix un cop es fa el reenviar). Poseu en còpia oculta tots els
destinataris dels vostre reenviament (Cco).