[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] S'ha fet reunió avui?

Nina González ninaasetem.org
Dme Maig 26 12:33:19 CEST 2010

Hola!

Doncs informar-vos que finalment ahir no vam fer la reunió perquè vam ser molt poquetes (concretament, la Griselda i jo) i per tant vam decidir - per unanimitat - anar a prendre una cervesa...

Va coincidir que molta gent tenia altres compromisos i a més que no vam fer un recordatori de la reunió. És per això que el fem ara: PROPERA REUNIÓ SERÀ EL PRÒXIM DIMARTS, DIA 1 DE JUNY.

Crec que estaria bé apuntar alguns punts d'ordre del dia, com:

  a.. Valoració i properes passes després d'Enlazando Alternativas (tallers, assemblea d'acreedors)
  b.. (Re)pensar propera Setmana del Deute
  c.. Posada al dia comissió de lleis
  d..
  e..
Bé, ja direu altres punts... Una abraçada i fins dimarts vinent!

Nina