[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Recordatori reuni贸 estiuenca d'avui

plateraaedpac.org plateraaedpac.org
Dma Jun 29 16:07:21 CEST 2010

Bufff, aix es posa tremendo...jo tinc una reuni a les 19 hores, ho sento
per l'hem hagut de fer en aquest dia, per la meva intenci era passar-me
una estona, qu fem, quantes serem? Es podria passar a divendres abans del
sopar que sembla que hi haur m閟 qu騬um? No s.

Abra鏰da,
Platera

Platera
Coordinadora d'EdPAC