[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Recordatori reunió estiuenca d'avui

plateraaedpac.org plateraaedpac.org
Dma Jun 29 16:07:21 CEST 2010

Bufff, això es posa tremendo...jo tinc una reunió a les 19 hores, ho sento
però l'hem hagut de fer en aquest dia, però la meva intenció era passar-me
una estona, què fem, quantes serem? Es podria passar a divendres abans del
sopar que sembla que hi haurà més quòrum? No sé.

Abraçada,
Platera

Platera
Coordinadora d'EdPAC