[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Recordatori reunió estiuenca d'avui

audrey.esnaultaodg.cat audrey.esnaultaodg.cat
Dma Jun 29 14:42:14 CEST 2010

Hola genteta,

ho sento molt jo tampoco podré venir avui..estic al llit amb gripe des del
diumenge.
però el divendres sí que vindré al soparet (amb tot el propolis, llimona i
plantes que preno..he  d estar millor d aqui la divendres!).
on ho fem al final i a quina hora?

un petonet,

Audrey