[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] En record de Denise Comanne

gpineroaono.com gpineroaono.com
Dij Jun 3 21:23:28 CEST 2010

Estimats i estimades:

El 27 al matí  vaig rebre un mail de Denise que
em demanava la traducció  de L'Appel des Femmes du CADTM, La Crida de
les Dones del CADTM. Portava per títol: Dones d'Europa rebel·leu-vos!
começava el seu mail:
Tout d'abord, je vous embrasse tous les deux
(toujours commencer par les choses importantes !)
Primer de tot, una
abraçada i petons a tot dos (sempre s'ha de començar per les coses
importants!)
Al dia següent moria.  Sempre ens quedarà el seu record,
sempre s'ha de començar per les coses importants.

Una abraçada,
Griselda