[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] reunió

Rica Garcia ricaadescweb.org
Dma Abr 6 15:24:16 CEST 2010

doncs fins després .. Elena , quines ganes de veure´t !!!!!.. una abraçadota !, rica

  From: Iolanda Fresnillo
  To: qui-deu-a-quiallistes.moviments.net
  Sent: Tuesday, April 06, 2010 3:16 PM
  Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] reunió

  Hola a totes,

  Acabo de parlar amb el Sergi i em confirma que avui hi ha l'espai de la sala de dalt a Setem reservada per la reunió.
  Ni ell ni jo podrem venir (ell per raons familiars i jo perque tinc classe) però segur que feu bona feina i sembla que sou prou quorum ...
  En principi la convocatòria és com sempre a les 19.30 h (sempre que ho intentem fer abans fracasem ...)

  Petonets

  Iolanda
  PD. si ningú més s'anima jo podria fer la xerrada d'ESF, total, aquesta setmana ja en tinc dues de xerrades sobre deute ...

  En/na Elena Romagosa ha escrit:
    genteta, jo avui podia venir, dimarts vinent no ho tinc tant clar....encara que sigui només `per veure'us tenia ganes de venir...
    a les 19h a setem? o era les 19:30h?
    patunets!
    (Gemma per la xerrada de dissabte m'animaria però m'hauria de ficar al dia de tot i la veritat ñés que vaig una mica atabalada...)

    El 6 d’abril de 2010 12:03, <gemma.tarafaaodg.cat> ha escrit:

      Hola família deute...Us han carregat les piles aquestes mini vacances?...:)

      Jo també sóc partidària de fer la REUNIÓ AVUI. Millor no fer-la coincidir
      amb la d'Enlazando Catalana ja que hi participem com a QDQ. Podem avaluar
      com va anar l'Encuentro i la trobada QDQ en general (10 anys) així no
      deixem passar massa temps i treballar algunes de les properes passes;
      lleis....etc.

      Ja direu...Els i les amants del futbol no patiu, tractarem de fer una
      reunió curteta:)...

      Aprofito el mail per fer-vos arribar una PETICIÓ DE XERRADA:

      Des d'ESF em demanen si algú pot anar a donar una xerrada sobre DEUTE a la
      trobada de voluntaris que fan AQUEST DISSABTE dia 10. La xerrada seria de
      12:30 a 14h a la FCONGD.

      ALGÚ S'anima?...Em dieu quelcom a mi entre AVUI i DEMÀ?...Gràcies.

      La idea és donar una xerrada sobre l'estat actual del deute així com
      parlar d'alguns dels processos que s'estan duent a terme; auditories,
      lleis...etc. De fet tenim molt material preparat al respecte.

      Una abraçada, Gemma

      > Bon dia!
      >
      > Jo tenia apuntat que havíem quedat avui...
      >
      > Dimarts que ve hi ha reunió d'Enlazando Alternativas a SETEM...
      >
      > Ho mantenim avui? (avui que volia i podia venir! ;) )
      >
      > Petonets,
      >
      > Eulàlia Reguant i Cura
      > Justícia i Pau

      > projectesajusticiaipau.org <mailto:projectesajusticiaipau.org>

      > T: 933176177
      > F: 934125384
      > www.justiciaipau.org
      >

      > En/na plateraaedpac.org ha escrit:

    Elena Romagosa

Iolanda Fresnillo
Observatori del Deute en la Globalització
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat
93 301 17 93
C. Girona 25 principal