[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] reunió

Rica Garcia ricaadescweb.org
Dma Abr 6 11:47:31 CEST 2010

hola Platera, hola tothom .. tot bé i amb ganes de veure-us !!..
doncs sembla que sí teniem marcada reunió avui ...  envio a sota mail
Iolanda amb l´acta última .... respecte al tema lleis, seria informar en
quin punt estem i tractar respecte a propers passos (des de la comissió de
lleis QdQ s´ha fet una proposta a la congde-plataforma 2015-etc per anar a
una estratègia conjunta.. esta previst una teleconferencia amb tots per
aquest divendres ) ..
jo avui puc venir .. ja direu com ho teniu.. abraçades!, rica

From: "Iolanda Fresnillo" <iolanda.fresnilloaodg.cat>
To: <qui-deu-a-quiallistes.moviments.net>
Sent: Friday, March 26, 2010 6:34 PM
Subject: [Qui-deu-a-qui] acta passada reunió i convocatòria de la reunió
vinent - 6 abril 19.30 h a Setem

Hola

Us envio l'acta de la darrera reunió ....

Fins aqui l'acta

Ho pilleu? Doncs que érem 4 (a partir de les 8 del vespre) i vam decidir
tancar els comptes pendents de la festa i acció del 10è aniversari de la
consulta (que un dia d'aquests us enviaré quan tingui temps de
processar-los) i deixar la reunió per després de setmana santa...

Propera reunió: dimarts 6 d'abril a les 19.30 h a Setem (a la sala de
dalt, a la sala gran hi ha un curs)
(jo no puc venir que tinc una classe ... però hem vist que no podem
deixar-la per la setmana següent perquè hi ha reunió d'Enlazando
Alternativas Catalana).

Suposo que el tema serà el de les lleis FIEM/FONPRODE i com seguim
treballant.

Recordar que a la darrera reunió que sí es va fer vam decidir que els
temes d'Enlazando Alternatives els passàvem a les reunions d'Enlazando
Alternativas, i que si algú de qui deu a qui vol estar informat o
participar (però no pot anar a les reunions ni estar a la llista
d'EACatalana), que pregunti que som unes quantes de quideuaqui que hi
anem (el Luis, l'Eulàlia de JiP, el Victor i l'Anna de Setem, l'Arturo
d'Edpac, l'Alicia i el Pancho d'Entrepobles, la Mónica, el Jesús i jo de
l'ODG,  ... segur que em deixo algú important ... ) i estarem encantades
de mantenir-vos al dia de com va tot.

I en aquest sentit confirmar que a ningú li sembla malament que faci el
pagament de 100 euros de quota des de qui deu a qui a Enlazando
Alternativas per donar suport financerament a la Cimera dels Pobles i al
TPP del maig a Madrid. Ho faré després de setmana santa si ningú em diu
el contrari.

Petons i bones vacances a qui les tingueu i bona entrada de primavera a
tothom (ara sí que sí que ha arribat)

Iolanda

--
Iolanda Fresnillo
Observatori del Deute en la Globalització