[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 50, Envío 15

Dme Maig 20 11:02:44 CEST 2009

   1. Contacte amb la Uni (Griselda)
   2. Re: Contacte amb la Uni (dani)
   3. Enquesta de l'ACCD (Coordinació - Entrepobles)

Date: Tue, 19 May 2009 12:20:04 +0200
From: Griselda <gpineroaono.com>
Subject: [Qui-deu-a-qui] Contacte amb la Uni
To: Qui-deu-a-qui <Qui-deu-a-quiamoviments.net>

Hola estimada genteta:
Com estic també a logística del FSCAT, avui ja he trucat a la Uni a
investigar les possibilitats.
 Bé, per la setmana del deute, el tenim una mica malament: l'únic cap de
setmana complet lliure ( dijous, divendres i dissabte) d'octubre és el
del 29-30 i 31.
El trucaré també al meu contacte de l'Escola Industrial si us sembla bé.
I per a Iolanda: No em puc comprometre com voluntària pel Congrés
d'Eurodad, al menys fins que els meus amic no arribin i estudiem els
plans de viatge. La veritat és que m'hagués agradat molt fer-lo
Petonets a tothom, Griselda

vols que provem de moure el CCCB per veure si tenen lliure el 15, 16 i
17 d'octubre?

ja diràs!

Dani

En/na Griselda ha escrit: