[Quideuaquitarragona] (sense assumpte)

Cecilia Panisello Mangrane ceciliapaniselloayahoo.es
Dil Jul 20 13:41:49 CEST 2009

Hola , suposo que estareu passant un bon istiu. També suposo que heu rebut el misatge de l'Oscar amb la invitació per anar a Altafulla. No sé si no podeu o no us va be, jo si que podria anar a montar la paradeta encara que sigui jo sola el dia 1 d'agost, només cal que em doneu els matarials . Rebeca si us plau enviam un correu per incorporar la teva dressa electrònica ja que la que tinc no és la correcta , i de pas ja em pots enviar la informació de la cooperativa. Una abraçada , i que continui l'istiu amb molt bon rotllo.

                          Cecilia