[Quideuaquitarragona] adhesion reformas FAD/CESCE-CAMPAÑA ¿Quien debe a quien?

Savitri Pàmies Gutiérrez savitri.pamiesaisf.es
Dil Jul 13 12:55:41 CEST 2009

Hola a tots/es,

Com vaig comentar a la reunió de la CONGT de dimarts passat, us envio la
informació que tinc sobre el Tarragona Mestival Sound, que proposaven de que
les ONG’s muntéssim una paradeta amb material informatiu, etc.

La majoria de vosaltres crec que ja n’esteu al corrent, si no és així, podeu
sol·licitar més informació a la Núria Martorell.

En principi divendres finalitzava la inscripció, però imagino que si encara
no hi esteu inscrits i voleu participar-hi no passa res si li dieu quelcom a
la Núria el més aviat possible (jo li he enviat ara la fitxa d’inscripció).

Salutacions.

--
Savitri Pàmies Gutiérrez

ESF - Grup Tarragona

697 542 850

Av/ Roma, 7, entresòl.
43005, Tarragona.
(CETIT)

--

Nuria Martorell Poveda <nmartorellatarragona.cat> ha escrit:

Et reenvio tota la info del mestival

Benvolguts/des,

Us envio aquest correu per recordar-vos que aquest divendres s'acaba el
termini per participar en la mostra d'entitats solidàries que s'ha
organitzat dintre del "Tarragona Mestival Sound" el dissabte 8 d'agost de 18
a 22 hores a Torreforta. Us animo a tots/es a participar i a que ens envieu
el full d'inscripció.

Qualsevol dubte, us podeu adreçar a mi mateixa.

Cordialment,

Núria Martorell

Cooperació

Ajuntament de Tarragona