[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 47, Envío 32

Dma Feb 24 11:04:57 CET 2009

   1. sala acta Equador 12/03 reservada (audrey.esnaultaodg.cat)
   2. Re: sala acta Equador 12/03 reservada (Monica Vargas)
   3. Recordatori, demà Xerrada Debat Del FSM Belém al II FSCat. 24
      febrer, 19h. (Jordi Calvo)
   4. Notícies ODG (Febrer 2009- Butlletí Nº 64) (Bulleti ODG)