[Quideuaquitarragona] hola

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Dil Feb 23 18:24:11 CET 2009

Buenas...
Osti, Amadeu, ha sonat dràstic això... sí que és veritat que estem una mica desvinculats últimament i a més tothom és en 30 mil mogudes més però tancar lo xiringito... No sé, en parlem  quan ens vegem. Jo ja vindré lo dia que sigui, ja no faig cap curset a TGN, em segueix anant més bé dimecres però ja m'adaptaré.
Si voleu podem quedar aquest dimecres (passat demà).
Au, salut!

________________________________
De: Cecilia Panisello Mangrane <ceciliapaniselloayahoo.es>
Para: Qui deu a Qui Tarragona <quideuaquitarragonaamoviments.net>; Campanya per a l'abolició del deute extern <quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>
Enviado: lunes, 23 de febrero, 2009 14:00:51
Asunto: Re: [Quideuaquitarragona] hola

--Hola a tothom , crec que l'Amadeu te raó , si voleu quedem la propera setmana , per mi el dilluns és un bon dia , pero crec que també puc venir qualsavol altre . Respecte al lloc , a mi em va millor per la plaça de la Font , però puc pujar amb la Sonia si porta el cotxe o pujaré a poc a poc en el cas que us anés malament a la Plaça de la Font.

                    Salut.

                                  Cecilia