[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 47, Envío 28

Div Feb 20 12:00:12 CET 2009

   1. Re: DARRERES INFOS; acta 12 feb i reunió comissions aquesta
      tarda (Griselda)

Date: Thu, 19 Feb 2009 13:15:57 +0100
From: Griselda <gpineroaono.com>
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] DARRERES INFOS; acta 12 feb i reunió
	comissions aquesta tarda
To: gemma.tarafaaodg.cat
Cc: qui-deu-a-quiamoviments.net

Hola Gemma: Jo no puc anar a la eunió d'aquesta tarda. Es presenta un
llibre que vaig traduir i he d'anar. Es reuneixen totes les comsions a
la IAC, a les 19 hores.
Via Laietana...3º pis. No sé el número  però es justament en front de la
primera  parada de bus de Via laietana, baixant des de Urquinaona E En
front de la sortida del metro l4 de Junqueres)
A veure si pot hi anar algú de Qui deu a qui.
Petonets, Griselda