[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 49, Envío 18

Dme Abr 22 12:00:14 CEST 2009

   1. Re: AVUI REUNIÓ - Final debat sobre crèdit i informacions
      confe  rXncia Eurodad - 19.30 h conferència Eurodad - 19.30 h
      Setem] (gemma.tarafaaodg.cat)
   2. Re: AVUI REUNIÓ - Final debat sobre crèdit i informacions
      confe  rXncia Eurodad - 19.30 h conferència Eurodad - 19.30 h
      Setem] (gemma.tarafaaodg.cat)
   3. Re: AVUI
      =?iso-8859-1?Q?REUNI=D3_-_Final_debat_sobre_cr=E8dit_i_informacions_confe?=
      rència Eurodad - 19.30 h
      =?iso-8859-1?Q?confer=E8ncia_Eurodad_-_19.30_h_Setem?=
      (gemma.tarafaaodg.cat)