[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] A tenir en compte per la reunió d'avui sobre la setmana del deute

Elisabet Pèriz elisabetperizagmail.com
Dma Set 30 17:35:09 CEST 2008

Famíliaaaaaaaaa!!!

Hola-hola!
Escolteu, finalment aquesta tarda no podré ser present a la reunió de la
Setmana del deute, però volia insistir que, tal i com apareixia a l'acta de
la darrera reunió:

- Podeu comptar amb que jo centralitzo el tema de materials per la web
(penyita de les comissions de les diferents taules, aquesta setmana us
començaré a fotre canya... així que cal començar a "atxutxar" als vostres
respectius ponents per a que envïin materials!!:))
- Que a la comissió de premsa també compteu amb mi!! (Gemma o Iolanda, si de
cas a última hora o demà us faig un truc o em comunico per saber més... que
ja sé que aneu a tope!)
- Que si es munta una comissió "última hora" per resoldre les cosetes
pendents, ja sabeu que jo m'apunto i que participo en el que calgui...

I de moment és tot!!
Vinga! Molts animillus que això ja quasi està!!!

Petons per totes i tots!!!

Eli