[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] dos apunts, per anar pensant

Emili Aldabó i Ortuño ealdaboagmail.com
Div Set 19 23:09:50 CEST 2008

Família!

Na Elena pregunta:
*
- crec que seria bo que cada taula tinguès un MODERADOR/A igual que l'any
passat, oi? *

Estic d'acord, va anar molt bé l'any passat... Quan la UB diu que tanca, és
que tanca (els timings s'ha d'ajustar molt bé)

Bon cap de setmana!

2008/9/18 Elena Romagosa <elenaromagosaagmail.com>

> gent!!!!!
> quin ritme que va agafant això!!!! perfecte! meravellòs!!!
> només dues coses que no van sortir a la reunió:
>
> - crec que seria bo que cada taula tinguès un MODERADOR/A igual que l'any
> passat, oi?
> - seria bo de cara a difusió fer un banner per penjar a les webs.....no sé
> si se li pot demanar al Nacho o algú que llegeixi aqt mail
> s'ofereix.......hi anem pensant ok?
>
> petonts endeutats............
>
> El 17 / setembre / 2008 16:16, Rica Garcia <ricaadescweb.org> ha escrit:

> --
> [...]

Emili Aldabó i Ortuño
ealdaboagmail.com
http://aixoesunkilombo.blogspot.com/

"Aquell que no és honest en el seu cada dia no pot canviar el món" Pere
Casaldàliga