[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Salutacions i... reunions QDQ!?

Elisabet Pèriz elisabetperizagmail.com
Diu Set 14 21:29:36 CEST 2008

Hola Família!!!

Com anem!? Espero que tothom bé després de les merescudes vacances!!
Ja he vist que, com no podia ser d'una altra manera, heu estat treballant
amb el tema de la Setmana del Deute i amb d'altres cosetes (m'estic
intentant posar al dia amb els correus!! I boufff! No pareu... sou uns/unes
cracks!! :))
Res, simplement saludar, informar de que ja corro per aquí i preguntar per
quan està prevista la propera reunió QDQ i la propera reunió sobre la
Setmana (no he trobat l'acta de la reunió del dia 9... suposo que és perquè
hi havia pont pel mig!).
Bé, sigui com sigui... que ja sabeu que jo m'apunto a la comissió que
calgui... que arribo a tope de piles!!! iujuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Nenes i nens! Moltes ganes de veure'us!!!

Petons, abraçades i amatxambrades!!!

Eli