[Quideuaquitarragona] Festival i alcaldesa

oscar francino ofrancinoaalisupay.org
Dma Set 9 11:33:09 CEST 2008

Hola Rebeca i companys de QdQ tgna,

Tal i com ja us vaig comunicar, l' alcadesa d'orellana i possiblement el
penti, lider indigena huaorani de la zona del Yasuni, estaran per les
nostres terres el s propers 12 i 13 d'octubre.  El motiu de la seva
visita es la presentacio del llibre YASUNI GREEN GOLD, editat per New
Internationalist i que te per objectiu contribuir de forma activa a la
difusio de la campanya nascuda a Equador arreu del mon.
A mes el Jose Proaño, que treballava a AE equador i ara a Land is Life i
que coneix a fons la realitat amazonica, tambe sera a Barcelona amb una
companya zapara amb motiu de la cumbre del UICN que es celebrara a BCN a
principis de mes. El he propossat tambe la seva participacio i crec que
si podran apropar-se fins a tarragona...
De reunir-los a tots plegats es podria conformar el següent cronograma:
/(si teniu alguna sugerencia, dieu...)/

DOMINGO 12 de Octubre, Día de la Raza (o de la Hispanidad segun el reino
de los Borbones)
Lugar: Tarragona, Ciudad petroquímica, Província de Repsol
Hora: a determinar (seria con toda probabilidad por la mañana)