[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] [Fwd: Setmana del Deute]

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnilloaodg.cat
Dme Set 3 14:19:10 CEST 2008

Hola a totes!!!!!

Com han anat les vacances? amb les bateries plenes d'energia per la
setmana del deute?

Us envio el missatge que he rebut de la UB sobre els costos d'utilitzar
l'aula magna el dissabte a la tarda ... hauriem de decidir a la propera
reunió (el proper dimarts 9 de setembre a les 19.30, oi?) si la volem o no
(és a dir, si volem assumir els costos ... son diners que tenim al compte
de QdQ sense massa problema). Jo no hi seré, així que estaria bé que algú
em digui alguna cosa per mail (a mi o a l'àngels directament) de què
decidim.

petonets

iolanda

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: Setmana del Deute
De:       Angels Cerdà <angelscerdaaub.edu>
Data:     Tue, Setembre 2, 2008 2:46 pm
A:        "Iolanda Fresnillo" <iolanda.fresnilloaodg.cat>

Hola Iolanda,

Comencem el setembre i reprenem els temes que haviem deixat pendents com
el del cost de personal per les activitats que es faran a l'Edifici
Històric la Setmana del Deute. Fins avui els de protocol no m'han passat
l'import del que costarà el personal que s'ha de pagar per l'activitat del
dissabte 18 d'octubre (és l'únic dia que s'ha de pagar personal)

Per al dia 18, si es fa a la tarda, com està previst:
- 1 auxiliar porteria, festiu: 147,00 euros
- 1 audivisual, festiu: 175,00 euros

Si es fes al matí:
- 1 audiovisual, festiu: 175,00 euros

La reserva està feta per a la tarda: Si ho voleu canviar per estalviar-vos
el cost de l'auxiliar de porteria m'ho dius i ho modifiquem.

Per qualsevol cosa ens posem en contacte.

Salutacions,
Àngels

--
Observatori del Deute en la Globalització
www.odg.cat

Atenció! Els correus electrònics de l'ODG ara tenen el domini odg.cat
(enlloc de debtwatch.org)