[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Pel·lícula "El fin de la pobreza"

Elena Romagosa elenaromagosaagmail.com
Dil Oct 13 03:13:13 CEST 2008

Griselda guapa, podem esperar a dimarts i en un momentet `parlar-ho a la
reunió?
sino hauerien de respondre els que tinguin capacityat dins cada organització
per poder-se comprometre a un passi....
apalí, més no puc aportar :)

lena

El 12 / octubre / 2008 22:30, Griselda <gpineroaono.com> ha escrit:

--
Elena Romagosa
Dooley jën ndox - La força del peix és l'aigua