[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Article opinió sobre deute i setmana per la directa

Elena Romagosa elenaromagosaagmail.com
Div Oct 10 08:06:29 CEST 2008

genteta, jo faré el de l'AVUI (Iolanda em van trucar ahir i ja està tot
lligat)
va! qui s'anima a fer aquest!!! no sigueu mandrosos/es......és escriurwe i
prou i tenim el cap de setmana per fer-ho!
vinga voluntaris amb la mà aixecada!!!
;)

Iolanda guapeta, quan puguis em pots dir per sobre el que vas parlar amb
l'avui ahir? per saber què sortirà a la pàgina i així faig l'article sense
repetir-me excessivament.....si veig que no m'escrius pq no pots ja et truco
a la tarda.
petó!!!!!
ja arriba la SETMANA DEL DEUTE!!!

Elena Romagosa