[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] MATERIALS SETMANA DEL DEUTE!!!

Elisabet Pèriz elisabetperizagmail.com
Dme Oct 8 21:11:42 CEST 2008

Hola penyitaaaaaaaaaaa!!!

Com anem!?
Doncs aquí em teniu per a reclamar els *materials de les ponències*... que
quasi ningú no m'ha passat res!!!
Bé, recordeu que varem quedar que jo centralitzaria els materials
corresponents a les diferents taules (donat que aquest any varem decidir no
fer cd ni donar documentació) per després penjar-los a la web per a que
tothom hi pugui accedir i baixar-se el que li sembli interessant!

Doncs bé... aquí faig un llistadet dels diferents materials (per ponents),
la persona que CREC que té assignat aquell ponent (si m'equivoco, si us
plau, feu-m'ho saber!) i... us demano porfi-porfi-porfi que pressioneu el
vostre respectiu ponent per tal que s'espavili a enviar les coses i després
no ho haguem de fer a corre-cuita!

  *Ponent*

*Taula*

*"Encarregat"*

*Estat*

ODG

Taula 1

Audrey?

Pendent

Victor Nzuzi

Taula 1

Griselda?

Pendent

José Lucas

Taula 1

¿???

Pendent

Mbuyi Kabunda

Taula 2

Emili?

Pendent

Eduardo Romero

Taula 2

Gemma

Rebut

Joan Solà

Taula 3

Carla?

Pendent

Eunice Khanyta Mabyeka

Taula 3

Rica?

Pendent

Kone Solange

Taula 3

Iolanda?

Pendent

Bé, guapes i guapos, això és tot... de moment!

Ànim que ja queda poquet!!

Eli