[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] llista entitats

audrey.esnaultaodg.cat audrey.esnaultaodg.cat
Dma Oct 7 16:03:12 CEST 2008

Hola tothom,

Un mail per dir-vos que no estare a la reunio d'avui..pero que puc donar
suport..per premsa a mes de la difusio, si cal.
Per l'enviament del mail de disfusio ho tornarem a enviar aquest dimecres
si us semble be.

Tambe en quan a la reparticio de triptics/cartells..jo puc fer dema un
volt al raval/plaza universitat i si cal gotic..
pero aixo si queden triptics i cartells...???
vaig passar al SCI i n'en he trobat cap...a algu li sobren alguns?

Res mes, bona reunio i animo!!!

un peto,

Audrey

Hola a tothom: