[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] Peli sobre deute i IFIs

plateraaedpac.org plateraaedpac.org
Dis Oct 4 19:01:21 CEST 2008

Hola,

Us passo la llista de les tasques de la setmana, s'han reduït molt
respecte de l'any passat ;-)

Si us va bé, esperem a dimarts i ens les distribuïm,

Petó i bon cap de setmana
Platera

PD. Passaré l'acta de la darrera reunió demà!

Educació per a l'Acció Crítica
http://edpac.cat
tel. 93 268 48 20
tel. 606 619 976