[Quideuaquitarragona] [Qui-deu-a-qui] ARTICLE SETMANA DEUTE LA MAGALLA

gemma.tarafaaodg.cat gemma.tarafaaodg.cat
Div Oct 3 10:55:39 CEST 2008

Hola a tothom...:)

Ahir vaig anar a la FCONGd i em van demanar si podem escriure un article
sobre la Setmana del Deute per a LA MAGALLA.

A continuació teniu les característiques de l'article. Com podreu veure el
necessiten el més aviat possible...dilluns?, dimarts?...

Qui s'anima?...Es poden aprofitar moltes de les coses que ja hem escrit,
penseu que 4500 caràcters s'escriuen en un plis-plas. Si us plau, si algú
pot i/o vol fer aquesta article que es posi en contacte amb mi així no
dupliquem feines.

Un petonas, Gemma:)

PD: Així que pugui us faig un resum de com va anar ahir la reunió de la
Plataforma d'Ajut Reemborsable que es va trobar ahir a la FCONGd per
parlar de com ha quedat finalment la situació, com continuem
treballant...etc.