[Quideuaquitarragona] Reunió?

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Div Nov 28 13:17:55 CET 2008

A mi me va bé lo dimecres a les 19:30. Seré puntual perquè no tinc curs abans...
Ptons,
Sònia

________________________________
De: Cecilia Panisello Mangrane <ceciliapaniselloayahoo.es>
Para: Campanya per a l'abolició del deute extern <quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>
Enviado: viernes, 28 de noviembre, 2008 10:39:34
Asunto: Re: [Quideuaquitarragona] Reunió?

Hola , familia QDQ, ja baig trucar a l'Amadeu explicant el que em va passar , era una situació , que no podia deixar anar a una veïna que estava a les últimes ; quan ja em baig marxar de l'hospital eren les 19,40h. ...
Jo també estic d'acort , ens em de veure com més aviat millor,em va  be dimecres peró si pogues ser a les 19,30h. y si fos a qualsevol bar de la plaça de la Font molt millor, ja que a  aquestes hores el meu maluc comença a protestar i el tinc que cuidar ...espero la vostra resposta , un petó.

                                           Cecilia