[Quideuaquitarragona] Reunió?

oscar francino ofrancinoaalisupay.org
Div Nov 28 10:58:31 CET 2008

a mi em va be qualsevol cosa...
cecilia perdona per ahir pero vaig fer marato per no perdre l'ultim tren
a Altafulla...
de la uni a l'estacio, caminant, en 20 minuts!!! vaig arribar moooort....
Amadeu, encara no he escrit a la capona. Ho fare. Ja tinc el retall de
premsa d'aquests venuts del pais i la seva seccio de RSC...la veritat es
que em venen ganes de liarla...no tenen vergonya...ja hem passat al veu
a Equador. L'ajuntament d'altafulla ens cedeix ( a no ser que hi hagi
canvi d'ultima hora ) la sala de plens pel proper dia 22 de desembre.
Preparare power "yasuni" point....
be, em sembla no em deixo res...
abraçades i petons a dojo per tothom