[Quideuaquitarragona] Reunió avui

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Dme Nov 19 13:57:16 CET 2008

I tant que hi puc anar jo!!!
Després te truco i parlem...

Apa, salut!
Sònia

________________________________
De: amadeu lopez milian <amalmatinet.org>
Para: Campanya per a l'abolició del deute extern <quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>
Enviado: miércoles, 19 de noviembre, 2008 13:26:40
Asunto: Re: [Quideuaquitarragona] Reunió avui

Hola,
si no vens, ja enviare una mica d'acta.
un dels temes a parlar era si podries anar a Serveis Socials de Valls per tal d’acabar d’enllestir el cobrament de la xerrada que varem fer al maig.
Tot seguit te reenvio el correu que em varem passar des de l’ajuntament (cal presentar una factura amb un núm. de compte per que facin d’ingrés). En tot cas jo estaré a casa 977 24 45 00 fins les 19h.
Amadeo