[Quideuaquitarragona] Reunio ?

oscar francino ofrancinoaalisupay.org
Div Nov 7 11:30:52 CET 2008

hola, k tal??? jo m'apunto. a mi m'aniria be a partir de les 19'00 per
poder tornar amb bus cap altafulla...
ja que ja tenim els llibres i estaria be fer-ne presentacio...
s'ha aconseguit una mocio de l'ajuntament de cordoba recolzant la
campanya. potser a tarragona es podrien sumar tambe???
i ara que repsol seembla que marxa d'equador...
ja direu,
una abraçada