[Quideuaquitarragona] xerrada setem divendres

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Dij Maig 29 09:02:05 CEST 2008

A mi em va bé estar allà i després fer preguntes o
comenbtaris, així que si ho fem com diu l'Amadeo
(Sònia i Amadeo) ja em va super bé!
Algú ha parlat amb la Cecília per les vinyetes? el
mail d'ahir no l'ha contestat...