[Quideuaquitarragona] xerrada setem del deute extern

Cecilia Panisello Mangrane ceciliapaniselloayahoo.es
Dma Maig 27 15:07:40 CEST 2008

  Hola ,camarades , aquesta vegada no podré venir, ja ens posarem en contacte . Ara que s'acaba el cicle de cinema que em fet els d'Entrepobles a Cambrils , estaré més lliure, aquest divendres es passa l'ultima pel.licula i em sembla que em tocará presentar-la a mi . Una abraçada.

  Cecilia

Enviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada más inteligente.