[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 38, Envío 19

Dma Maig 20 12:00:16 CEST 2008

   1. Re: Dimarts 20 - reunió QDQ i SETEM; Sessió informativa sobre
      els acord s de lliure comerç de la UE amb els països ACP
      (Elena Romagosa)
   2. Campanya Catalunya lliure de bosses! per a donar-hi suport
      (Campanya Catalunya lliure de bosses de p] (Beronika)