[Quideuaquitarragona] Reu dimarts?

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dil Maig 5 13:08:15 CEST 2008

OK. a les 18:15 a la Queveda
Amadeo

> Si us sembla, quedem igualment... Jo ja portaré diners de llibres venuts
i així liquidem. També m'agradaria planificar-me de cara a les dues
> xerrades q hi ha pendents.
> Així doncs,
mos viem demà a Queveda? A mi a les 18:15 em va millor.

De: Rebeca Tomás
<retosmayahoo.com>
deute extern" <quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>
PODRÉ SER. JA EXPLICAREU.

tots!

per una altra reunió...

per parlar de com va anar la xerrada del 22, de

> que hi ha
Com ho veieu?

Sònia

De: laura aguadé
sossas3ayahoo.es; Campanya per a

<quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>

Asunto: DE LA LAURA

> DATA DEL DIA 30 DE MAIG (ÉS DIVENDRES) PER A QUE

EXTERN PER A LA

PROJECTE DE BEQUES UNIVERSITÀRIES PER NICARAGUA de
obrirem per als voluntaris de la delegació de

VESPRE ON? A L'HOTEL D'ENTITATS,

NECESSITEU ALGUNA COSA COM CANÓ, DIAPOS,..... JE

jue, 10/4/08, Rebeca Tomás

De: Rebeca Tomás <retosmayahoo.com>

Asunto: Re: [Quideuaquitarragona]
reuinó d'avui dimecres?

dues

<lauraaguadeahotmail.com>

suport al projecte de beques univesitàries
puguin rebre una

Deute Extern, la xerrada la
voliem obrir

de fer la difussió). Digueu alguna cosa val?.
de

"soldària", i he pensat

extern.

Abracades

cancelar

> l'Amadeu per fer una
però
fatal. Ella té un curs
de
endavant? Jo la
sí
xerrada!!!).

totes
quedar amb la Cecília i

No te preocupes más por el

> http://correo.espanol.yahoo.com/

Quideuaquitarragonaallistes.moviments.net

Invite your mail contacts to join your

Live Spaces. It's easy!

http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us>

¿Con Mascota por primera vez? - Sé un mejor

friends

objetos que ya