[Quideuaquitarragona] Reu dimarts?

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dil Maig 5 09:05:47 CEST 2008

Bon dilluns,
per mi perfecte, dimarts dia 6 a les 18 h la place del Forum

Amadeo

> Bones a tots!

Espero que hàgiu passat un bon pont... Lo dimarts dia 6 estic per Tarraco per una altra reunió... Creieu q ens podríem veure,
ni que sigui 20 min,
> per parlar de com va anar la xerrada del 22, de la venta de llibres del 23 i de les properes xerrades que hi ha
emparaulades? A mi m'aniria bé a les

De: laura aguadé
lopez <lauraaguadeahotmail.com>
<quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>
> Enviado: sábado, 26 de abril, 2008 15:09:31
> Asunto: DE LA LAURA
(SETEM): US PASSO DATA PER A FER UNA XERRADA SOBRE LA CAMPANYA QUI DEU A QUI!

> Hola!!
>
> US ESCRIC PER A QUE US RESERVEU LA
DATA DEL DIA 30 DE MAIG (ÉS DIVENDRES) PER A QUE POGUEU FER UNA XERRADA-COL.LOQUI SOBRE EL DEUTE EXTERN PER A LA
> GENT (PADRINS I
PADRINES) QUE FORMEN o que han format PART DEL PROJECTE DE BEQUES UNIVERSITÀRIES PER NICARAGUA de setem tarragona. La xerrada també
> la obrirem per als voluntaris de la delegació de setem i que aquest estiu marxen a nicaragua.  VAL?
>
> LA XERRADA
SERÀ COM US DEIA EL DIVENDRES DIA 30 DE MAIG A 1/4 DE NOU DEL VESPRE ON? A L'HOTEL D'ENTITATS, HEM RESERVAT UNA SALA (LA I-10).

> NECESSITEU ALGUNA COSA COM CANÓ, DIAPOS,..... JE EM DIREU VAL??
>

> DE MOMENT AMICS RES MÉS...
REBEU UNA ABRAÇADETA SOLIDÀRIA DE LA LAURA I ENS VEIEM A LA XERRADA DEL DIJOUS 8 DE MAIG.

> Laura
>

> Bones,
> A mi divendres 30 d maig  tb me va
b.

De: Rebeca Tomás <retosmayahoo.com>
> Asunto: Re: [Quideuaquitarragona]
XERRADA SOBRE DEUTE EXTERN: de la Laura setem: Es pot cancelar la reuinó d'avui dimecres?
> Para: "Campanya per a
l'abolició del deute extern" <quideuaquitarragonaallistes.moviments.net>
> Fecha: jueves, 10 abril, 2008 8:50
>

> Jo casi segur que hi seré. Em va bé per les dues
> xerrades.
>
> --- laura
aguadé lopez <lauraaguadeahotmail.com>

sobre el
Deute Extern, la xerrada la voliem obrir

tarragona (la gent que marxa a Nicaragua etc.).
Comerç Just que és el dia 10 de maig. Què

temps de fer la difussió). Digueu alguna cosa val?.

dones em van demanar si podiem anar a fer una

xerrada sobre deute extern.

reuinó d'avui dimecres?

l'Amadeu per fer una
l'avortament a la mateixa