[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 36, Envío 11

Dil Mar 10 15:54:50 CET 2008

   1. Equipillo llei i FSCat!!! (gemma.tarafaaodg.cat)

Date: Mon, 10 Mar 2008 15:45:58 +0100 (CET)
From: gemma.tarafaaodg.cat
Subject: [Qui-deu-a-qui] Equipillo llei i FSCat!!!
To: qui-deu-a-quiamoviments.net

Hola a tots i totes...

A la trobada de Granada, vam quedar que just passades les eleccions
estatals ens començaríem a posar les piles per anar definint, pensant com
durem a terme et treball de pressió, incidència davant les lleis FAD i
CESCE. Així doncs, manos a la obra.

Des de BCN, de moment, ens vam apuntar a aquest grup de treball (si no
m'equivoco) la Rica, el Dani i jo. Durant aquesta setmana o la propera
començarem a posar-nos en contacte amb la resta de persones interessades
de l'Estat per tant si algú més de BCN està interessat o interessades a
formar part d'aquest equipillo que digui quelcom i l'inclourem.

Dimecres vaig a Granada a donar un curs i em reuniré amb la gent de QDQ
d'allà. Volen parlar de la campanya i compartir algunes idees sobre el
procés de la llei. Ja us informaré.

Això és tot de moment,

Petonets, Gemma:)

PD: Us passo la convocatòria de la festa del FSCat. A la reunió del
dimecres passat, les persones que l'han organitzat, ens van comentar que
no ens la podem perdre, que no potser treballar tant i no tenir espais
lúdics:)