[Quideuaquitarragona] Obrir un compte Banca ètica a la xerrada de dijous

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Div Mar 7 13:12:25 CET 2008

Hola

La llista de correu de moviments no va bé, per tant us
reenvio una info que enviava la Judit sobre la banca
ètica i la possibilitat d'obrir un compte. Jo no hi
podré anar, em perdo una bona xerrada...

Per a aquells que no els interessa, ho sento. Esborreu
el mail.